UITSTEKEND Gebaseerd op 158 recensies Geplaatst op mutaz mohmed2 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Friendly staff, professional and helpful.Geplaatst op ّ ّ1 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ik schrijf eigenlijk nooit negatieve recensies omdat ik niemand wil beschadigen, maar dit is zo extreem dat ik mensen móét waarschuwen. Wat hier gebeurt is pure diefstal met een witte jas aan. Mijn afspraak was om 14:50 uur en om 14:58 uur stond ik alweer buiten. De rekening? Een krankzinnige €99! Dat is bijna €12.30 per minuut. Ter vergelijking: voor dat bedrag koop je tegenwoordig bijna een gram 24-karaats goud. Het is werkelijk schandalig hoe hier met patiënten en hun geld wordt omgegaan. Ik heb mijn inschrijving dan ook per direct opgezegd. Bespaar jezelf de frustratie en je geld, en zoek een tandarts die wél integriteit heeft en niet alleen op je portemonnee uit is. Eén ster is nog teveel.Geplaatst op maarten hamberg20 April 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ze hebben mijn kies gerepareerd en super goed in exact de goeie vorm afgeslepen. Het is net alsof er niks gebeurd is 😊Geplaatst op Martijn Claassen19 April 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Nieuw, net en kundig tandcentrum! Ervaring met tandarts en mondhygieniste is prima.Geplaatst op Wilma Post-de Waardt18 April 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Fijne tandarts, werkt op tijd en vakkundig.Geplaatst op Mar Isa17 April 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Periodiek bezoek ik de mondhygiënisten van deze tandartspraktijk. Ben erg tevreden: vriendelijke medewerkers, goed geholpen, het is er schoon en de sfeer is prettig.Geplaatst op Barbara van der Drift16 April 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Fijne tandartsen en mondhygienisten, fijne praktijk, goed bereikbaar en fijn dat je nu online je afspraak kan boeken
Wil je ons beoordelen?
Voor goede transparantie maken wij gebruik van Google Reviews.